GakGak schreef op 26 september 2023 10:39:
[...]
.
Fred, je hebt het niet begrepen.
Wie zegt dat ik handel in de uiterst risicovolle turbo´s ?
Ik volg de stoplosses waarop deze turboseries geelimineerd worden als de koers gedrukt is....
Verdienmodel, niet voor de uitgevers maar voor de short / hedgefunds.
Ik ga het niet nog een keer helemaal uitleggen...en bovendien bestaan er factors met hoge hefboom.
Dat zijn afgeleiden van turbo´s zonder stoploss, maar worden heel vaak gereset en dat is ook fataal voor de waarde
als de koers van (in dit geval AF/KLM) het onderpand daalt.
...
Is de hefboom van een gewone turbo gestegen boven de 5, dan nadert deze turbo vaak de eliminatie - stoploss.
Kan niet meer gekocht worden, wel verkocht (bid only koers) tot aan de stoploss van bijvoorbeeld 11,74.
En vandaag 11,62...niet toevallig de koers waar steeds op aangestuurd wordt...
.
SG Air France - KLM Classic Turbo Long
SL 11.62 FN 11.1331
...
Je hoeft er niet in te geloven, ik doe het toevallig wel ;O)