rene l schreef op 4 november 2024 12:59:
(...)
Maar zie nu, de afgelopen jaren werd Blokker operationeel geleid door 2 meisjes met een marketingachtergrond die voorheen bij o.a. V&D, Hema, en een aantal bedrijven gewerkt hebben die al op de fles gegaan zijn.
Zie eens hoeveel winkels er al gesloten zijn, we hebben er bij ons nu nog maar 2 en die in het centrum is qua grootte al gehalveerd.
Mooie woorden toen ze bij Blokker binnenkwamen, we gaan de omzet opkrikken, we worden weer winstgevend, we gaan nieuwe winkels openen, we gaan de klanten weer winkelbeleving geven, en zorgen dat ze met meer naar huis gaan dan waarvoor ze komen.
Niets van dit alles, en het is ook wel een feit, je kunt dan wel een hoge marketing opleiding hebben, maar weten wat de klant wil en het ook weten te verkopen is iets wat je niet kunt leren, zoiets zit in je genen.
(...)
Allemaal zogenaamde slimme marketingtypes die wel denken dat ze weten hoe het moet.
Eigenlijk kunnen ze bar weinig, alles op school geleerd maar in de praktijk werkt het heel anders.
(...)