Beleggen.nl Markt MonitorMarkt Monitor
Aandeel

EBUSCO HOLDING NL0015002AG2

Laatste koers (eur)

0,918
  • Verschil

    +0,001 +0,08%
  • Volume

    401.797 Gem. (3M) 1,7M
  • Bied

    0,910  
  • Laat

    0,920  
+ In watchlist

Ebusco 2025

1.709 Posts
Pagina: «« 1 ... 77 78 79 80 81 ... 86 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Daarom 29 januari 2025 11:32
    quote:

    Bye schreef op 29 januari 2025 11:06:

    [...]

    Jij maakt het turnarroundplan makkelijk winstgevend.
    Zit jij samen met Scheyer is het management?
    BESI? Vandaag met winst verkocht.
    Misschien morgen weer kopen.
    Totaal ongeloofwaardig jij!!! Is dit het beste antwoord dat je kon bedenken?

    Ik adviseer iedereen die jou nog ook maar een maar een beetje serieus neemt jouw postings van gisteren op het Besi forum terug te lezen. Ze zijn van hetzelfde kaliber als dat je hier doet.

    En dag zeggen dat je met winst hebt verkocht… whahahaha
  2. forum rang 7 Bye 29 januari 2025 12:24
    quote:

    Daarom schreef op 29 januari 2025 11:32:

    [...]

    Totaal ongeloofwaardig jij!!! Is dit het beste antwoord dat je kon bedenken?

    Ik adviseer iedereen die jou nog ook maar een maar een beetje serieus neemt jouw postings van gisteren op het Besi forum terug te lezen. Ze zijn van hetzelfde kaliber als dat je hier doet.

    En dag zeggen dat je met winst hebt verkocht… whahahaha
    Het zijn jouw woorden. Met een belegging in Ebusco ben ik gewoon ontsnapt.
    Een paar euro winst zelfs.
    En dat kun jij zeer zeker niet zeggen.
    Meer dan 90% van de Ebusco-beleggers heeft geld toegelegd.
    En jij rekent op winst bij de huidige koers. Dat is totaal ongeloofwaardig!!!
  3. Denga 29 januari 2025 13:40
    quote:

    Bye schreef op 29 januari 2025 11:06:

    [...]

    Jij maakt het turnarroundplan makkelijk winstgevend.
    Zit jij samen met Scheyer is het management?
    BESI? Vandaag met winst verkocht.
    Misschien morgen weer kopen.
    Tuurlijk heb je weer met winst verkocht... Je koopt altijd perfect en verkoopt altijd perfect als ik je moet geloven... En voor de duidelijkheid, nee ik geloof je totaal niet.

    Je bent een toetsenbordheld die echt werkelijk alles uit z'n duim zuigt, en als die leeg is de rest van de vingers er gemakshalve ook gerust bijpakt.

    Fantast dat je er bent, je hebt al vele laatste waarschuwingen achter je naam staan en telkenmale sparen de moderators je weer, ik kijk uit naar de dag dat je weg bent en velen met mij !
  4. forum rang 7 Bye 29 januari 2025 13:54
    quote:

    Denga schreef op 29 januari 2025 13:40:

    [...]

    Tuurlijk heb je weer met winst verkocht... Je koopt altijd perfect en verkoopt altijd perfect als ik je moet geloven... En voor de duidelijkheid, nee ik geloof je totaal niet.

    Je bent een toetsenbordheld die echt werkelijk alles uit z'n duim zuigt, en als die leeg is de rest van de vingers er gemakshalve ook gerust bijpakt.

    Fantast dat je er bent, je hebt al vele laatste waarschuwingen achter je naam staan en telkenmale sparen de moderators je weer, ik kijk uit naar de dag dat je weg bent en velen met mij !
    Jij mag enthousiast zijn met Ebusco!
    Fantasie?
  5. forum rang 7 Bye 29 januari 2025 15:06
    quote:

    Denga schreef op 28 januari 2025 16:15:

    [...]

    Geeft ook wel een beetje het niveau hier aan... Veel geschreeuw maar weinig (feiten)kennis.

    Zelfde met de zogenaamde sluimerende rechtzaak... Veel geblaat en weinig wol...
  6. Banter2346 29 januari 2025 16:09
    quote:

    Daarom schreef op 29 januari 2025 10:26:

    [...]

    Eigenlijk zonde om hierop te reageren, maar dit de zoveelste onzinnige post.

    Het compositie chassis wordt in Europa gefabriceerd en wordt samen met veel Europese onderdelen naar China verscheept. Daar wordt het chassis op een aparte locatie geassembleerd en daarna gaat het naar de bussenbouwer. Kopiëren is onmogelijk.

    Wat nog wel een mooie gelegenheid is om veel extra geld binnen te halen is om andere merken het chassis in licentie te verkopen.
    Aangezien jij het allemaal zo goed denkt te weten.... leg mij dan eens uit wie het chassis maakt voor Ebusco? En als ze dat zelf doen, hoe ze dat doen? Oh wacht ik zie dat je het het composiet chassis noemt... daar ga je de mist in. Het frame is van composiet en door hen zelf gemaakt. Check de 27% gewichtsbesparing op de website...dat was eerst meer. Er zit gewoon een stalen vloer in volgens mij.
  7. forum rang 5 Daarom 29 januari 2025 16:15
    De vraag alleen al is… pffff.
    Ebusco heeft het chassis zelf ontwikkeld en ze maken het zelf. Dit is algemeen bekend.

    En ja… er zit ook staal in.

    Een beetje inlezen is toch niet te veel gevraagd?
  8. forum rang 7 Bye 29 januari 2025 16:28
    quote:

    Daarom schreef op 29 januari 2025 16:15:

    De vraag alleen al is… pffff.
    Ebusco heeft het chassis zelf ontwikkeld en ze maken het zelf. Dit is algemeen bekend.

    En ja… er zit ook staal in.

    Een beetje inlezen is toch niet te veel gevraagd?
    Ebusco 3.0? Victor Leclercq in Cleon pakt dat aan. Composiet en staal.
  9. forum rang 5 StoplossBurner 29 januari 2025 17:22
    quote:

    Guzzi schreef op 29 januari 2025 15:05:

    investors.ebusco.com/wp-content/uploa...

    Had het nog niet gezien hiero....
    Zitten toch wel weer een paar rode vlaggen in. Waarom het orderboek van begin november noemen? Misschien niet zo aantrekkelijk om er 95 vanaf te trekken die in december zijn geannuleerd, terwijl dit een praatje gemaakt in januari is. En zo nog wel een paar zaken waar scherp aan de wind wordt gezeild m.b.t. volledig informeren. Maar ach, genoeg gewaarschuwd hier kunnen we wel zeggen.
  10. forum rang 5 StoplossBurner 29 januari 2025 17:27
    quote:

    Banter2346 schreef op 29 januari 2025 16:09:

    [...]

    Aangezien jij het allemaal zo goed denkt te weten.... leg mij dan eens uit wie het chassis maakt voor Ebusco? En als ze dat zelf doen, hoe ze dat doen? Oh wacht ik zie dat je het het composiet chassis noemt... daar ga je de mist in. Het frame is van composiet en door hen zelf gemaakt. Check de 27% gewichtsbesparing op de website...dat was eerst meer. Er zit gewoon een stalen vloer in volgens mij.
    Er zit zeer zeker een stalen chassis in met een composieten body erop. Ik ben overigens nog steeds van mening dat een grotendeel hoog-sterkte staal body het uiteindelijk ook gaat winnen van een composieten body. Je zal dan iets zwaarder zijn, maar dat ga je dubbel en dwars terug winnen in repareerbaarheid en flexibiliteit qua klantwensen en ook botsveiligheid (wat steeds belangrijker zal worden) is makkelijker met staal te realiseren dan met composiet. Met stadsbussen wordt nou eenmaal om de haverklap schade gereden.
  11. forum rang 5 Daarom 29 januari 2025 17:53
    quote:

    StoplossBurner schreef op 29 januari 2025 17:27:

    [...]

    Er zit zeer zeker een stalen chassis in met een composieten body erop. Ik ben overigens nog steeds van mening dat een grotendeel hoog-sterkte staal body het uiteindelijk ook gaat winnen van een composieten body. Je zal dan iets zwaarder zijn, maar dat ga je dubbel en dwars terug winnen in repareerbaarheid en flexibiliteit qua klantwensen en ook botsveiligheid (wat steeds belangrijker zal worden) is makkelijker met staal te realiseren dan met composiet. Met stadsbussen wordt nou eenmaal om de haverklap schade gereden.
    Zoals je terecht aangeeft is het jouw persoonlijke mening. Iets lichter? 30 procent lichter is niet niets. Cost of ownership gaat het meestal winnen en hierin blinkt de 3.0 uit. Denk alleen maar eens aan de bandenslijtage!

    En Ebusco gaat en hoeft geen marktleider te zijn. De markt is gigantisch en met een nederige 500 - 600 bussen in 2026 ben ik uitermate tevreden.
1.709 Posts
Pagina: «« 1 ... 77 78 79 80 81 ... 86 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beleggen.nl

Al abonnee? Log in