Beleggen.nl Markt MonitorMarkt Monitor
Aandeel

EBUSCO HOLDING NL0015002AG2

Laatste koers (eur)

0,918
  • Verschil

    +0,001 +0,08%
  • Volume

    401.797 Gem. (3M) 1,7M
  • Bied

    0,910  
  • Laat

    0,920  
+ In watchlist

Ebusco 2025

1.709 Posts
Pagina: «« 1 ... 81 82 83 84 85 86 | Laatste | Omlaag ↓
  1. Pter 31 januari 2025 19:04
    quote:

    Bye schreef op 31 januari 2025 18:21:

    [...]

    Bij BMW is het alles of niets.
    Wellicht wil XI een handje helpen.
  2. forum rang 5 Daarom 31 januari 2025 19:20
    quote:

    Bye schreef op 31 januari 2025 18:21:

    [...]

    Bij BMW is het alles of niets.
    Het liefst gewoon lekker zelfstandig een wederopstanding.

    Anders voor 200 miljoen (en goede regeling voor het personeel) een strik erom.
  3. forum rang 7 Bye 31 januari 2025 19:41
    quote:

    Daarom schreef op 31 januari 2025 19:20:

    [...]

    Het liefst gewoon lekker zelfstandig een wederopstanding.

    Anders voor 200 miljoen (en goede regeling voor het personeel) een strik erom.
    Zelfstandig doorgaan met nog bestaande omvangrijke lasten/betalingsverplichtingen is moeilijk.
    Dat traject is nu in volle gang (turnarround).
    Van een wederopstanding zou pas sprake zijn als Ebusco met een schone lei zou kunnen
    beginnen, cq. doorgaan.
    En bij een overname, inclusief lasten, afspraken en verdere verplichtingen wordt door de koper geen hoofdprijs betaald.
    En bij een faillissement komen uitsluitend bedrijven die op zoek zijn naar krenten uit de pap. (o.a. patenten).
    Misschien zijn er nu te veel fabrikanten van e-bussen.

    En 200 miljoen Euro!!!???
  4. Banter2346 31 januari 2025 20:12
    quote:

    Daarom schreef op 31 januari 2025 10:51:

    Bijvelds heeft er in ieder geval wel veel goede Chinese connecties aan over gehouden.
    Hij doet nu waar hij goed in is en niet meer waar hij niet goed in is!!
    Volgens mij moet jij jezelf ook nog zien te overtuigen of niet?

    In China heb je een aanal topfabrikanten, die maken allemaal hun eigen bussen (Yutong, BYD, Zhontong, King Long etc).
    Daarnaast heb je diverse OEM contractfabrikanten, waarvan Fengtai (degene van Ebusco) er eentje is. Die mken gemiddelde kwaliteit bussen. Het is een kleine speler. Daarom doen ze ook geen CATL batterijen maar van Gotion, dat is echt inferieur aan CATL.

    Dus wat bedoel je dan precies met zijn goede Chinese connecties? Iedereen kan alles laten bouwen in China ,zolang je maar betaalt.
  5. Pter 31 januari 2025 21:02
    LFP-batterijen zijn een voordelige en veilige keuze met een lange levensduur, maar hebben een lagere energiedichtheid. NMC-batterijen (1500-2500 cycli) en andere technologieën van CATL hebben een hogere energiedichtheid en snellere laadtijden en zijn duurder. Voor stadsbussen met frequente laadmogelijkheden is LFP (3000-5000) laadcycli vaak de betere optie.
  6. forum rang 5 Daarom 31 januari 2025 22:41
    quote:

    €URO-Trader schreef op 31 januari 2025 21:31:

    De aap komt uit de mouw.

    Geen buschauffeurs, oftewel te weinig. Te kort aan oplaadpunten, etcetera etcetera

    www.transport-online.nl/73750/directe...
    Qbuzz is gewoon een dramatisch bedrijf uit Italië. Dus... dan maar op z'n Italiaans...Iveco... die ook niet kan leveren. Ze hadden nu gewoon de bussen van Ebusco kunnen hebben.De provincies hadden hierop moeten ingrijpen en Qbuzz moeten dwingen om de bussen bij Ebusco gewoon af te nemen!!
1.709 Posts
Pagina: «« 1 ... 81 82 83 84 85 86 | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beleggen.nl

Al abonnee? Log in