ketchup of catch-up schreef op 28 september 2018 15:57:
Justin, HG zet NU pas echt TT op de kaart, daarom geloof ik niet dat TT een half miljard gaat neertellen voor een investering als ze 1 miljard voor Telematics vangen denk dat ze dat geld in de toko laten en gewoon straks de Kaarten voor een prima bedrag verkopen
Ik denk dat TT vooral verleid is door de prijs. Eerst zei Taco nog: die Fleetmatics overname, dat zijn Amerikaanse bedragen. Niet op TomTom Telematics van toepassing. Als ze ineens anderhalf miljard geboden hebben gekregen gaan ze toch wel even achter de oren krabben. de kans dat Google straks een 2e grote vis aan de haak slaat kan je gewoon niet uitsluiten, want Google doet het desnoods voor niks, eerst binnen en dan de prijs opvoeren
verder blijven er altijd meerdere aanbieders dat weten we allemaal
De industrie kent die grappen ook. App ontwikkelaars hebben gemiddeld genomen een 1400% prijsverhoging gekregen geoawesomeness.com/developers-up-in-a... en een offensieve reactie van TT www.mobilemarketer.com/news/tomtom-of... denk dat TT nog altijd het beste onderdak kan vinden in een fusie met HERE-MBLY, maar weet niet of die ook nog de appetijt en lef hebben
Intel zal zich ook moeten afvragen willen we er nog dieper in en wat voor garanties hebben we van Car Inc LT dat ze liever opteren voor ons dan een Google of Apple ?
Als je een trio zoekt die EN alledrie TomTom gebruiken EN alledrie partners van elkaar zijn EN elkaar aanvullen, zowel qua sector en geografisch dan zijn dat: Baidu + Microsoft + UBER.dat is gewoon evolutie en we staan aan de vooravond van een complete overhaul van Car Inc en mobiliteit, over 3-5 jaar ziet het er allemaal anders uit
Mooi gezegdTT doet gewoon nu wat ze moeten doen en TT heeft lang hard to get gespeeld en nu gaat het niet meer om de koers van het aandeel, het gaat er nu echt om wie is bereid wat te betalen voor een strategische move
Precies