Beleggen.nl Markt MonitorMarkt Monitor
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,115
  • Verschil

    -0,105 -2,01%
  • Volume

    1.459.832 Gem. (3M) 205,4K
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ In watchlist

Woensdag 10 juli

86 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 10 juli 2013 07:53
    oh het is pas woensdag..om en rond de 4? Waarom is er niet meer volume en hogere koers. Elke gek die nu 4 euro investeert kan zo maar het dubbele of nog meer terugverdienen met zeer korte horizon (<1 jaar), Wat houdt de beleggermens tegen?
  2. [verwijderd] 10 juli 2013 08:02
    Ja inderdaad pas woensdag ! Dagen gaan ook zo snel haha. Snap inderdaad ook niet waarom de koers niet langzaam oploopt. Ikzelf heb er wel geloof in dat TT binnen korte tijd met goed nieuws komt voor de aandeelhouders.
  3. jan6307 10 juli 2013 09:18
    Volgens mij gaat het voorlopig de andere kant op, normaal rood starten.

    Vandaag begginnen we al in het groen, en wordt steeds groener
    moet ook wel, met 2 weken positieve cijfers met winst op de planken
  4. [verwijderd] 10 juli 2013 10:17
    Als ze werkelijk de boel willen verkopen in zijn geheel of delen, dan zullen ze toch met een mooi verhaal over de toekomst moeten komen bij de 2e kwartaal cijfers. Ze zullen het toch mooi in de etalage moeten presenteren.
  5. [verwijderd] 10 juli 2013 10:31
    quote:

    dump & dumber schreef op 10 juli 2013 10:17:

    Als ze werkelijk de boel willen verkopen in zijn geheel of delen, dan zullen ze toch met een mooi verhaal over de toekomst moeten komen bij de 2e kwartaal cijfers. Ze zullen het toch mooi in de etalage moeten presenteren.
    Apple is de gedoodverfde kandidaat om de kaarten&services over te nemen. Dat kan alleen voor een prijs die voor de grootaandeelhouders acceptabel is. Ergens rond de €20 moet dit onderdeel minimaal opleveren.
    Bij de huidige lage beurskoers kan Apple echter geen bod uitbrengen (men kan naar de markt toe niet verantwoorden om +600% te bieden voor het geheel). Dus eerst moet de koers naar rond de €10,-- worden gebracht.

    Dat kan vrij eenvoudig door Business Solutions los te verkopen voor €3,50 (zelfde waardering als Fleetmatics) of een eigen notering te geven aan de Nasdaq.
    Een andere snelle mogelijkheid ligt in de verkoop van Consumer voor €2-€3 aan Mitac.

    In beide gevallen staat er snel een koers van €10,-- op de borden. Daarna kan Apple pas een openingsbod uitbrengen van +80%. Via een biedingenstrijd kan dat dan oplopen naar €25-€30.

    Als ze het niet mooi in de etalage presenteren, dan is er wellicht sprake van een afleidingsmanoeuvre en komt over 2 maanden de mededeling: "het is ons niet gelukt om Consumer te verkopen dus we gaan nu voor een delisting (=smerige exit tegen een prikkie van €6-€7). Dan kan men de waarde van de kaarten in een later stadium cashen.

    Na Q4 gaat een smerige exit tegen een prikkie van €6-€7 door exitboeven en hun dirty-bank niet meer lukken.
  6. [verwijderd] 10 juli 2013 10:45
    quote:

    exit na cijfers Q1-2013 schreef op 10 juli 2013 10:31:

    [...]

    Apple is de gedoodverfde kandidaat om de kaarten&services over te nemen. Dat kan alleen voor een prijs die voor de grootaandeelhouders acceptabel is. Ergens rond de €20 moet dit onderdeel minimaal opleveren.
    Bij de huidige lage beurskoers kan Apple echter geen bod uitbrengen (men kan naar de markt toe niet verantwoorden om +600% te bieden voor het geheel). Dus eerst moet de koers naar rond de €10,-- worden gebracht.

    Dat kan vrij eenvoudig door Business Solutions los te verkopen voor €3,50 (zelfde waardering als Fleetmatics) of een eigen notering te geven aan de Nasdaq.
    Een andere snelle mogelijkheid ligt in de verkoop van Consumer voor €2-€3 aan Mitac.

    In beide gevallen staat er snel een koers van €10,-- op de borden. Daarna kan Apple pas een openingsbod uitbrengen van +80%. Via een biedingenstrijd kan dat dan oplopen naar €25-€30.

    Als ze het niet mooi in de etalage presenteren, dan is er wellicht sprake van een afleidingsmanoeuvre en komt over 2 maanden de mededeling: "het is ons niet gelukt om Consumer te verkopen dus we gaan nu voor een delisting (=smerige exit tegen een prikkie van €6-€7). Dan kan men de waarde van de kaarten in een later stadium cashen.

    Na Q4 gaat een smerige exit tegen een prikkie van €6-€7 door exitboeven en hun dirty-bank niet meer lukken.
    Ik hoop echt dat je verhaal waarheid wordt. Dan kan HG met pensioen, maar ik ook ! Haha !
  7. [verwijderd] 10 juli 2013 11:01
    quote:

    dump & dumber schreef op 10 juli 2013 10:45:

    [...]
    Ik hoop echt dat je verhaal waarheid wordt. Dan kan HG met pensioen, maar ik ook ! Haha !
    Een smerige exit tegen een prikkie van €6-€7 lijkt mij alleen voor het pensioen van de grootaandeelhouders aantrekkelijk. De kleine aandeelhoudertjes zijn dan de dupe.

    Nu maar afwachten of HG zijn plan oprecht is en inderdaad de enorme onderwaardering voor ALLE aandeelhouders gaat oplossen.
    De disproportioneel grote en zeer onlogische shortpositie van AKO baart mij grote zorgen. Dat stinkt namelijk aan alle kanten. Ik kan er niet veel meer van brouwen dan dat ze ingedekt zijn (dirty bank of grootaandeelhouder die exit tegen een prikkie wil realiseren?) en in opdracht handelen om de koers laag te houden.
  8. bart1805 10 juli 2013 11:31
    quote:

    exit na cijfers Q1-2013 schreef op 10 juli 2013 11:01:

    [...]

    Een smerige exit tegen een prikkie van €6-€7 lijkt mij alleen voor het pensioen van de grootaandeelhouders aantrekkelijk. De kleine aandeelhoudertjes zijn dan de dupe.

    Nu maar afwachten of HG zijn plan oprecht is en inderdaad de enorme onderwaardering voor ALLE aandeelhouders gaat oplossen.
    De disproportioneel grote en zeer onlogische shortpositie van AKO baart mij grote zorgen. Dat stinkt namelijk aan alle kanten. Ik kan er niet veel meer van brouwen dan dat ze ingedekt zijn (dirty bank of grootaandeelhouder die exit tegen een prikkie wil realiseren?) en in opdracht handelen om de koers laag te houden.
    Hoe is het eigenlijk met je klacht bij de AFM en de VEB? Reactie blijft wel lang uit. Ook in het complot en steeds weer onderop de stapel?
  9. [verwijderd] 10 juli 2013 11:46
    quote:

    bart1805 schreef op 10 juli 2013 11:31:

    [...]
    Hoe is het eigenlijk met je klacht bij de AFM en de VEB? Reactie blijft wel lang uit. Ook in het complot en steeds weer onderop de stapel?
    Je bent er weer als de kippen bij als ik mijn vieze exit theorie door exitboeven en hun dirty-bank poneer. Ook dat continue bashen van TomTom en vrijwel alles direct en zoveel mogelijk in het negatieve trekken. Telkens weer opvallend.

    De AFM doet overigens haar onderzoek zonder mededelingen te doen. AKO uitzoeken zal men in samenwerking met de Britse AFM moeten doen, dus dat kost kennelijk veel tijd. Wat de status is kan ik verder niet beoordelen.
    De VEB kan momenteel nog weinig doen.

    Als kleine aandeelhouders kunnen we wellicht in de komende fase zelf actie ondernemen om HG te helpen met zijn plan tot het zichtbaar maken van de daadwerkelijke waarde van TomTom voor ALLE aandeelhouders.
  10. bart1805 10 juli 2013 11:50
    quote:

    exit na cijfers Q1-2013 schreef op 10 juli 2013 11:46:

    [...]

    Je bent er weer als de kippen bij als ik mijn vieze exit theorie door exitboeven en hun dirty-bank poneer. Ook dat continue bashen van TomTom en vrijwel alles direct en zoveel mogelijk in het negatieve trekken. Telkens weer opvallend.

    De AFM doet overigens haar onderzoek zonder mededelingen te doen. AKO uitzoeken zal men in samenwerking met de Britse AFM moeten doen, dus dat kost kennelijk veel tijd. Wat de status is kan ik verder niet beoordelen.
    De VEB kan momenteel nog weinig doen.

    Als kleine aandeelhouders kunnen we wellicht in de komende fase zelf actie ondernemen om HG te helpen met zijn plan tot het zichtbaar maken van de daadwerkelijke waarde van TomTom voor ALLE aandeelhouders.
    LOL! Hoe denk je eigenlijk over de condensstrepen achter vliegtuigen? Was jij degene die in dit kader een beroep deed op de WOB?
    En ik dacht dat je je vieze uitgang praatjes had vervangen door een reclametekst voor de nieuwe Go?
  11. [verwijderd] 10 juli 2013 11:52
    quote:

    exit na cijfers Q1-2013 schreef op 10 juli 2013 10:31:

    [...]

    Apple is de gedoodverfde kandidaat om de kaarten&services over te nemen. Dat kan alleen voor een prijs die voor de grootaandeelhouders acceptabel is. Ergens rond de €20 moet dit onderdeel minimaal opleveren.
    Bij de huidige lage beurskoers kan Apple echter geen bod uitbrengen (men kan naar de markt toe niet verantwoorden om +600% te bieden voor het geheel). Dus eerst moet de koers naar rond de €10,-- worden gebracht.

    Dat kan vrij eenvoudig door Business Solutions los te verkopen voor €3,50 (zelfde waardering als Fleetmatics) of een eigen notering te geven aan de Nasdaq.
    Een andere snelle mogelijkheid ligt in de verkoop van Consumer voor €2-€3 aan Mitac.

    In beide gevallen staat er snel een koers van €10,-- op de borden. Daarna kan Apple pas een openingsbod uitbrengen van +80%. Via een biedingenstrijd kan dat dan oplopen naar €25-€30.

    Als ze het niet mooi in de etalage presenteren, dan is er wellicht sprake van een afleidingsmanoeuvre en komt over 2 maanden de mededeling: "het is ons niet gelukt om Consumer te verkopen dus we gaan nu voor een delisting (=smerige exit tegen een prikkie van €6-€7). Dan kan men de waarde van de kaarten in een later stadium cashen.

    Na Q4 gaat een smerige exit tegen een prikkie van €6-€7 door exitboeven en hun dirty-bank niet meer lukken.
    hoe vaak hebt je dit verhaal hier nu al verkondigd/geplaatst,eerst naar de 10,Apple mag geen bod uitbrengen,etalage......o ja de smerige exit..hahahahahahah wel leuk
  12. [verwijderd] 10 juli 2013 12:02
    quote:

    beeldscherm schreef op 10 juli 2013 11:52:

    [...]

    hoe vaak hebt je dit verhaal hier nu al verkondigd/geplaatst,eerst naar de 10,Apple mag geen bod uitbrengen,etalage......o ja de smerige exit..hahahahahahah wel leuk
    Goddijn gaat de boel momenteel heus niet aan Apple verkopen voor een prikkie. Nieuw is dat hij nu voor het eerst publiekelijk heeft geroepen dat er sprake is van een onderwaardering. Nu nog de daad bij het woord voegen en actie ondernemen om er wat aan te gaan doen!
  13. [verwijderd] 10 juli 2013 12:07
    quote:

    exit na cijfers Q1-2013 schreef op 10 juli 2013 12:02:

    [...]

    Goddijn gaat de boel momenteel heus niet aan Apple verkopen voor een prikkie. Nieuw is dat hij nu voor het eerst publiekelijk heeft geroepen dat er sprake is van een onderwaardering. Nu nog de daad bij het woord voegen en actie ondernemen om er wat aan te gaan doen!
    www.pocket-lint.com/news/122252-googl...

    ..The whole point of the new look is to bring a more personalised experience, including things like live traffic updates and clever dynamic rerouting which will avoid jams.

    voor een Appel en een Ei,let maar eens op..
  14. [verwijderd] 10 juli 2013 12:10
    quote:

    exit na cijfers Q1-2013 schreef op 10 juli 2013 12:02:

    [...]

    Goddijn gaat de boel momenteel heus niet aan Apple verkopen voor een prikkie. Nieuw is dat hij nu voor het eerst publiekelijk heeft geroepen dat er sprake is van een onderwaardering. Nu nog de daad bij het woord voegen en actie ondernemen om er wat aan te gaan doen!
    Hier kan ik me wel in vinden. De druk door de overige grootaandeelhouders zal best wel zwaar wegen voor HG. Er moeten nu gewoon stappen ondernomen worden. Investeerders willen winst zien en geen jongensdroom meer ! De woorden van HG zijn opeens anders geworden. Ik zou zeggen doe er je voordeel mee !
  15. [verwijderd] 10 juli 2013 12:15
    quote:

    beeldscherm schreef op 10 juli 2013 12:07:

    [...]

    www.pocket-lint.com/news/122252-googl...

    ..The whole point of the new look is to bring a more personalised experience, including things like live traffic updates and clever dynamic rerouting which will avoid jams.

    voor een Appel en een Ei,let maar eens op..
    Kaarten en locatie is veel meer dan navigatie via de smartphone (in een auto de smartphone gebruiken blijft ruk ivm kwetsbaarheid van de smartphone, het kleine scherm en de slechte/trage GPS connectie; Google-navigate is in vergelijking met TomTom ook ruk; probeer de nieuwe GO 500 maar een keertje).

    Apple wil graag de concurrentie aan met Google. Zelf kaarten maken gaat toch minimaal Google-achtige bedragen kosten; moet men 5 jaar keihard werken en omgerekend naar een TT-aandeel minimaal €50-€60 uitgeven met alle risico's van dien.
  16. Frankbullish1 10 juli 2013 12:15
    Ik vrees dat er gewoon geen belangstelling is, wie gaat er een bedrijf overnemen met daarbij nog eens 3500 man personeel? Apple heeft nu een goedkope oplossing, wanneer ze genoeg leeggezogen hebben schuiven ze TT gewoon aan de kant. Aan kaarten geraken ze wel. Is de gewone manier van werken bij de Amerikanen!
86 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beleggen.nl

Al abonnee? Log in