Beleggen.nl Markt MonitorMarkt Monitor
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,115
  • Verschil

    -0,105 -2,01%
  • Volume

    1.459.832 Gem. (3M) 205,4K
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ In watchlist

Maandag 8 juli

83 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 8 juli 2013 09:53
    quote:

    pwijsneus schreef op 8 juli 2013 08:57:

    Goeiemorgen,

    Het is wachten op de cijfers morgen over 2 weken.
    Goodmorning, nee de cijfers zijn niet morgen over 2 weken. Donderdag 25 juli krijgen we de cijfers ;-)
  2. forum rang 6 pwijsneus 8 juli 2013 10:02
    quote:

    vinno777 schreef op 8 juli 2013 09:53:

    [...]

    Goodmorning, nee de cijfers zijn niet morgen over 2 weken. Donderdag 25 juli krijgen we de cijfers ;-)
    Excuseer!!

    Over 3 dagen, over 2 weken komen inderdaad de cijfer ;)

    Tot die tijd, welterusten!
  3. [verwijderd] 8 juli 2013 10:15
    quote:

    sjaak35 schreef op 8 juli 2013 09:54:

    het is ook al bekend bij NU.NL
    T2 stopt mogelijk met navigatiekastjes. NU doet zijn naam eer aan ;-)

    nutech.nl/apps/3518428/5-beste-naviga...
    Apps op de smartphone voor navigatie in de auto blijft toch een beetje prutswerk. Klein scherm, slechte satellietconnectie, bedieningsonvriendelijk en kwetsbaar (als je smartphone door de auto stuitert kost je dat al snel €700,--). Vaak werkte mijn Google navigatie-app niet goed als ik in de stad reed tussen hoge gebouwen.

    De nieuwe GO 500 is echter een supervriendelijke (zeer goed design qua userinterface), handige (click and go)en oerdegelijke oplossing.
    Voor slechts €199,-- kan ik weer 10 jaar mee; en zeker nu lifetime maps en lifetime traffic-info (super handig via de smartphone) gratis worden meegeleverd.
    TomTom verdient minstens een designprijs voor dit mooie product (vooral voor de gebruikersvriendelijke werking).
  4. [verwijderd] 8 juli 2013 10:38
    quote:

    exit na cijfers Q1-2013 schreef op 8 juli 2013 10:15:

    [...]

    Apps op de smartphone voor navigatie in de auto blijft toch een beetje prutswerk. Klein scherm, slechte satellietconnectie, bedieningsonvriendelijk en kwetsbaar (als je smartphone door de auto stuitert kost je dat al snel €700,--). Vaak werkte mijn Google navigatie-app niet goed als ik in de stad reed tussen hoge gebouwen.

    Jij hebt zeker nog nooit gehoord van een houder voor de smartphone?
    De navigatie app op mijn smartphone werkt prima hoor en ik vind het scherm groot zat.
  5. bert190 8 juli 2013 10:40
    quote:

    exit na cijfers Q1-2013 schreef op 8 juli 2013 10:15:

    [...]

    Apps op de smartphone voor navigatie in de auto blijft toch een beetje prutswerk. Klein scherm, slechte satellietconnectie, bedieningsonvriendelijk en kwetsbaar (als je smartphone door de auto stuitert kost je dat al snel €700,--). Vaak werkte mijn Google navigatie-app niet goed als ik in de stad reed tussen hoge gebouwen.

    De nieuwe GO 500 is echter een supervriendelijke (zeer goed design qua userinterface), handige (click and go)en oerdegelijke oplossing.
    Voor slechts €199,-- kan ik weer 10 jaar mee; en zeker nu lifetime maps en lifetime traffic-info (super handig via de smartphone) gratis worden meegeleverd.
    TomTom verdient minstens een designprijs voor dit mooie product (vooral voor de gebruikersvriendelijke werking).
    Google kaarten gratis......
  6. bert190 8 juli 2013 10:44
    HG ziet het goed, snel die PND's weg en alleen professionele activiteiten handhaven!! Je gaat toch geen 199 euro betalen voor een apparaat als het op je mobiel (vooral met een wat groter scherm) gratis is......
  7. [verwijderd] 8 juli 2013 10:45
    quote:

    TKR schreef op 8 juli 2013 10:38:

    [...]
    Jij hebt zeker nog nooit gehoord van een houder voor de smartphone?
    De navigatie app op mijn smartphone werkt prima hoor en ik vind het scherm groot zat.
    Zo'n houder is vaak ook prutswerk en onhandig als je het vergelijkt met de nieuwe GO click&go. Een wereld van verschil in gemak!

    Nooit problemen met de satellietconnectie van je smartphone in de stad?
    Bij mij (Samsung S3) duurt het vaak een eeuwigheid voordat ik uberhaupt al een connectie heb (en dit valt dan vervolgens ook nog vaak weg). De nieuwe GO is binnen een paar seconden klaar.
  8. forum rang 6 pwijsneus 8 juli 2013 10:46
    quote:

    exit na cijfers Q1-2013 schreef op 8 juli 2013 10:15:

    [...]

    Apps op de smartphone voor navigatie in de auto blijft toch een beetje prutswerk. Klein scherm, slechte satellietconnectie, bedieningsonvriendelijk en kwetsbaar (als je smartphone door de auto stuitert kost je dat al snel €700,--). Vaak werkte mijn Google navigatie-app niet goed als ik in de stad reed tussen hoge gebouwen.

    De nieuwe GO 500 is echter een supervriendelijke (zeer goed design qua userinterface), handige (click and go)en oerdegelijke oplossing.
    Voor slechts €199,-- kan ik weer 10 jaar mee; en zeker nu lifetime maps en lifetime traffic-info (super handig via de smartphone) gratis worden meegeleverd.
    TomTom verdient minstens een designprijs voor dit mooie product (vooral voor de gebruikersvriendelijke werking).
    Dit is gewoon reclame.

    TomTom moet het hebben van build-in systemen die ze leveren aan automerken, maar losse pnd-verkoop - zeker in USA en West-Europa - is een aflopende zaak.

    "Apps op de smartphone voor navigatie in de auto blijft toch een beetje prutswerk. Klein scherm, slechte satellietconnectie, bedieningsonvriendelijk en kwetsbaar."
    Maar het is wel gratis, en dat is zeker voor Nederlanders, al een reden om het te gebruiken.

    Het is afwachten welke impact de consumerverkopen gaan hebben op de cijfers. Ik hoop een flinke impact, dan kunnen ze vaart zetten op afstoten van deze divisie. Het liefst in de licentieconstructie zoals Philips met TPV heeft.

    Welterusten.
  9. [verwijderd] 8 juli 2013 10:46
    quote:

    bert190 schreef op 8 juli 2013 10:44:

    HG ziet het goed, snel die PND's weg en alleen professionele activiteiten handhaven!! Je gaat toch geen 199 euro betalen voor een apparaat als het op je mobiel (vooral met een wat groter scherm) gratis is......
    Je zou de nieuwe GO eens moeten proberen!
    Werkt 10x zo handig als een smartphone (en ik heb een redelijk groot scherm met mijn S3). En voor slechts €199,-- kun je weer 10 jaar mee.
    Daarnaast is de satellietconnectie stukken sneller en beter.
  10. bert190 8 juli 2013 10:47
    quote:

    exit na cijfers Q1-2013 schreef op 8 juli 2013 10:45:

    [...]

    Zo'n houder is vaak ook prutswerk en onhandig als je het vergelijkt met de nieuwe GO click&go. Een wereld van verschil in gemak!

    Nooit problemen met de satellietconnectie van je smartphone in de stad?
    Bij mij (Samsung S3) duurt het vaak een eeuwigheid voordat ik uberhaupt al een connectie heb (en dit valt dan vervolgens ook nog vaak weg). De nieuwe GO is binnen een paar seconden klaar.
    Goedkope Wolfgang van de Aldi. Zit ALLES op, groot scherm, kan ik bijna de wereld mee rond rijden. Houdertje gekocht voor in de auto, kabeltje naar m'n sigarettenaansteker en GO (oeps....).
  11. jan6307 8 juli 2013 10:49
    2 stevige klanten van TT

    MILAN--Italy's Fiat SpA (F.MI) has exercised an option to buy another 3.3% of U.S. partner Chrysler Group LLC's outstanding equity from a union trust for $254.7 million, even though it has yet to reach an agreement over how much it should pay for an earlier stake.
    Fiat said in a statement Monday the option to buy a third tranche representing about 3.3% would increase its stake to 68.49%.
    But Fiat has yet to buy the first two tranches because it is still arguing over the price with the union trust, known as VEBA.
    Fiat and the union trust have gone to a Delaware court to resolve the dispute, and a ruling is still pending, it said.
    Fiat can exercise an option to buy a tranche every six months until June 30, 2016.
    On July 1, it had the right to exercise its right to buy a third tranche. Should Fiat exercise all its options, it would buy a total stake of 16.6% from VEBA, raising its stake in Chrysler to 75.1%.
    Each tranche represents 3.3% of Chrysler's outstanding equity.
    VEBA owns 41.5% of Chrysler.
    The court ruling is important because it will give Fiat, which already owns 58.5% of Chrysler, a better idea of how much it will have to pay for the rest of the U.S. automaker.
    Fiat offered $139.7 million for the first tranche and $198 million for the second. VEBA, however, wants $342.9 million for the first tranche.
    The options to buy the tranches were part of the conditions secured by Fiat when it agreed four years ago to take Chrysler out of bankruptcy and try to revive it.
    In a report on June 5, Morgan Stanley estimated the cost of buying VEBA's entire 41.5% stake would range between EUR2 billion and EUR5 billion ($2.57 billion and $6.41 billion).
    Write to Gilles Castonguay at gilles.castonguay@dowjones.com; Twitter: @GRCastonguay
    Subscribe to WSJ: online.wsj.com?mod=djnwires
    (END) Dow Jones Newswires
    July 08, 2013 04:45 ET (08:45 GMT)
    © 2013 Dow Jones & Company, Inc.

    AAND FIAT @ EUR 5 ON AAB
    IT0001976403
    FIAT SPA SPON ADR REPR 1 ORD EUR5
    US3156218881
  12. [verwijderd] 8 juli 2013 10:51
    quote:

    pwijsneus schreef op 8 juli 2013 10:46:

    [...]

    Dit is gewoon reclame.

    TomTom moet het hebben van build-in systemen die ze leveren aan automerken, maar losse pnd-verkoop - zeker in USA en West-Europa - is een aflopende zaak.

    "Apps op de smartphone voor navigatie in de auto blijft toch een beetje prutswerk. Klein scherm, slechte satellietconnectie, bedieningsonvriendelijk en kwetsbaar."
    Maar het is wel gratis, en dat is zeker voor Nederlanders, al een reden om het te gebruiken.

    Het is afwachten welke stempel de consumerverkopen gaan hebben op de cijfers.

    Welterusten.
    De nieuwe GO is gewoon een heel mooi product. Ik ben meer dan verrast over de werking (vooral de gebruikersinterface is zeer fraai en goed; mijn vrouw snapte het direct)
    Natuurlijk komt dezelfde TomTom-technologie ook in de connected-car, maar voor de hobby-auto is dit losse kastje voor mij een perfecte oplossing (de vorige was denk ik 10 jaar oud).

    Pas bij de Q3 cijfers kun je wat zinnigs zeggen over de verkoopcijfers. De nieuwe GO ligt pas sinds en paar weken in de winkel.
  13. [verwijderd] 8 juli 2013 10:51
    quote:

    exit na cijfers Q1-2013 schreef op 8 juli 2013 10:45:

    [...]

    Zo'n houder is vaak ook prutswerk en onhandig als je het vergelijkt met de nieuwe GO click&go. Een wereld van verschil in gemak!

    Nooit problemen met de satellietconnectie van je smartphone in de stad?
    Bij mij (Samsung S3) duurt het vaak een eeuwigheid voordat ik uberhaupt al een connectie heb (en dit valt dan vervolgens ook nog vaak weg). De nieuwe GO is binnen een paar seconden klaar.
    Dat is gel*l want er zijn hele goede houders voor de smartphone.
    En ik heb nooit problemen met de satalietconnectie hoor.
    Ik ga geen 199 euro uitgeven als hij op mijn smartphone ook prima werkt.
  14. forum rang 6 pwijsneus 8 juli 2013 10:57
    quote:

    exit na cijfers Q1-2013 schreef op 8 juli 2013 10:51:

    [...]

    De nieuwe GO is gewoon een heel mooi product. Ik ben meer dan verrast over de werking (vooral de gebruikersinterface is zeer fraai en goed; mijn vrouw snapte het direct)
    Natuurlijk komt dezelfde TomTom-technologie ook in de connected-car, maar voor de hobby-auto is dit losse kastje voor mij een perfecte oplossing (de vorige was denk ik 10 jaar oud).

    Pas bij de Q3 cijfers kun je wat zinnigs zeggen over de verkoopcijfers. De nieuwe GO ligt pas sinds en paar weken in de winkel.
    Ik ben blij dat ze een mooi product hebben afgeleverd, en trots dat een Nederlands bedrijf dit ons mag brengen. Maar tot zover de reclame.

    Even het grote plaatje, de consumertak is voor TomTom nice to have, maar daar zit niet de toekomst in. Hun focus zal niet moeten liggen op PND-verkoop, maar ALLE focus moet liggen op licensing, business solutions en eigenlijk alles wat maar niet met losse PND-kastjes te maken heeft.

    Hopelijk kunnen de komende cijfers het laatste zetje geven om deze focus voorgoed 100% op te schuiven naar activiteiten waar de waarde van het bedrijf zit.

    Goddijn wil waarde creëeren voor de aandeelhouders? Let's get serious en saneren met die handel!
83 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beleggen.nl

Al abonnee? Log in