Cementmolen33 schreef op 15 december 2021 18:17:
Shower thought
Waar de komende jaren de algemen bevolking alsmaar welvarender word ( met tegenslagen uiteraard ) zal eten bezorging ( en boodschappen ) alleen maar groeien zoals retail ( jeans, shirts, je kleren in algemeen ) ondertussen al ondervonden heeft.
Zoals links en rechts gemerkt word is het vaak voordeliger, eenvoudiger en simpelweg makkelijker iets online te bestellen ( dit zie nu ook al met o.a picnic en andere zoals reeds gelanceerde Skip Express Lane ). Dit zal de komende jaren alleen maar doorzetten als wanneer een persoon gewend raakt aan alsmaar gemakzuchtige dingen dit moeilijk word los te laten ( denk aan breedband internet, het iconische geluid, de snelheid waarmee je kon internetten, itt de huidige millenial die geen ,5 seconde kan wachten tot zijn/haar pagina is geladen ). Waar een iPhone 15 jaar geleden geweldig was en je uitzonderlijk welvarend was er eentje in je bezit te hebben, word je hedendaags vuil aangekeken als je ook maar een iPhone bezit dat onder de 10 zweeft
Ik dwaal wat af. Food for thought. Etenbezorging ( + boodschappen ) is de toekomst. De markt is in de voorbereidende fase van tapering en zijn hier gewoon stappen in voor. JET heeft hoge investeringen gemaakt verleden jaar, om in een ‘duurdere’ tijd kosten te besparen ( groot inzicht, ver vooruitgekeken ). Geld uitgegeven toen het ‘goedkoop’ en komende jaren beginnen te profiteren van naamsbekendheid.