agnost schreef:
[quote=peter1011]
Goed idee Agnost. Dank!
Hierbij de gegevens om de Postbank aansprakelijk te stellen voor de geleden schade door de storingen bij mijnpostbank.nl en de slechte telefonische bereikbaarheid.
Stuur een brief met een omschrijving van je klacht en waarin je aangeeft de Postbank aansprakelijk te stellen voor de schade naar:
Postbank Klantenservice
Antwoordnummer 2
6800 PB Arnhem
Een postzegel is niet nodig.
Stuur een kopie van deze klacht naar:
1.
pbschade@live.nl2.
Autoriteit Financiële Markten
t.a.v. afdeling Consumentenvoorlichting
Postbus 11723
1001 GS AMSTERDAM
Of vul het formulier van de AFM in op:
consument.afm.nl/consumenten/contact....3.
Vereniging van Effectenbezitters
info@veb.net[/quote]
peter1011,
"Stuur een brief met een omschrijving van je klacht en waarin je aangeeft de Postbank aansprakelijk te stellen voor de schade naar:
Postbank Klantenservice
Antwoordnummer 2
6800 PB Arnhem".
Je kunt toch ook een brief sturen naar
Postbank Beleggen,
Postbus 2119,
1000 CC Amsterdam.
zoals ik dat vandaag (13 oktober 2008) deed met als slotconclusie:
" D.d. 11 oktober 2008, om 13,47 u., sprak ik hierover telefonisch met mevrouw Amal op 0900 0664. Zij zei mij, dat uw systeem al drie weken niet goed functioneerde; bovendien zou ik vandaag ’s-morgens hierover worden teruggebeld.
Nu ik niet ben teruggebeld herhaal ik:
Mijn order zou bij het goed functioneren van uw website tegen EURO 8,00 (de door mij opgegeven limiet voor 10 oktober 2008) uitgevoerd zijn.
Ik wil deze order dan ook onmiddellijk tegen deze prijs afgerekend hebben.
De bewijsstukken van het bovenstaande zijn hierbij gevoegd.".