Beleggen.nl Markt MonitorMarkt Monitor

Antonov Terug naar discussie overzicht

PB 7 september 2010 Lifan SUV

113 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Pokerface 7 september 2010 10:54
    FF een apart topic voor dit PB. Dat houdt het overzichtelijk. Ik denk dat we nu wel kunnen stellen dat de interesse van Lifan nog steeds levendig is, in tegenstelling wat sommigen dachten. Echter, met alleen Lifan als klant zijn we er nog niet. Er zullen er meer moeten volgen, pas dan stap ik weer in.

    quote:

    schreef:

    Antonov: Chinees project uitgebreid met tweede type voertuig
    7 september 2010, 9:02 uur | DJ

    AMSTERDAM (Dow Jones)--Antonov plc meldt dinsdag dat de Chinese autofabrikant LIFAN het bedrijf heeft gevraagd een tweede TX-6 transmissie in een ander type voertuig van LIFAN in te bouwen.

    Het project om een TX-6 B-sample in de LIFAN 620 in te bouwen is op dit moment in volle gang en het voertuig zal de komende maanden worden afgeleverd in China, meldt Antonov.

    De transmissie zal daarnaast worden ingebouwd in een tweede model van LIFAN; een 1,8 liter SUV. Dit project is gepland voor begin 2011, aldus de ontwikkelaar van versnellingsbakken.
  2. [verwijderd] 7 september 2010 11:30
    Mee eens Poker.

    Trouwens zal een beste SUV zijn:

    quote:

    Pb schreef:

    1,8 liter SUV.
    [/quote]

    Gr. Q

    [quote=Pokerface]
    FF een apart topic voor dit PB. Dat houdt het overzichtelijk. Ik denk dat we nu wel kunnen stellen dat de interesse van Lifan nog steeds levendig is, in tegenstelling wat sommigen dachten. Echter, met alleen Lifan als klant zijn we er nog niet. Er zullen er meer moeten volgen, pas dan stap ik weer in.

    [...]
  3. Pokerface 7 september 2010 13:00
    Inhoud zegt tegenwoordig niet alles meer. Misschien is hij twin charged. Fabrikanten zijn tegenwoordig bezig met meer PK's halen uit kleinere motoren. Zelfs Amerika lijkt die kant op te gaan, terwijl ze daar toch altijd zeiden dat groter beter is...
  4. [verwijderd] 7 september 2010 13:10
    quote:

    Pokerface schreef:

    Inhoud zegt tegenwoordig niet alles meer. Misschien is hij twin charged. Fabrikanten zijn tegenwoordig bezig met meer PK's halen uit kleinere motoren. Zelfs Amerika lijkt die kant op te gaan, terwijl ze daar toch altijd zeiden dat groter beter is...
    Volgens mij noemen ze dat downsizen of zo en Antonov schijnt die slag gemist te hebben met de supercharger. Maakt teveel lawaai en koeling problemen.
  5. [verwijderd] 7 september 2010 13:26
    quote:

    Silvia schreef:

    [quote=Pokerface]
    Inhoud zegt tegenwoordig niet alles meer. Misschien is hij twin charged. Fabrikanten zijn tegenwoordig bezig met meer PK's halen uit kleinere motoren. Zelfs Amerika lijkt die kant op te gaan, terwijl ze daar toch altijd zeiden dat groter beter is...
    [/quote]

    Volgens mij noemen ze dat downsizen of zo en Antonov schijnt die slag gemist te hebben met de supercharger. Maakt teveel lawaai en koeling problemen.
    Voor alle Baschers.
    de two speed is not over...
    bericht uit ,,car and driver september 2010,,
    New cars 2011. Chevrolet Avalanche.. along with minor trimchanges this whopping truck SUV crossover gets a two speed transfer case in the LTZ 4WD package.. ..
    Is waarschijnlijk geen antonov maar het systeem wordt gebruikt 2 speed.. is dus niet ouderwets..
    Bovendien voor de chronische bashers die denken dat de tx6 ouderwets is ???? GMC had in de 50er jaren al een 8 bak automaat..dus??
    Alle duitse merken met hun 6 en 7 speed transmissions horen thuis in de 30er jaren.
    grtz w.j. the GM man
  6. aandeeltje! 7 september 2010 15:24
    quote:

    Pokerface schreef:

    FF een apart topic voor dit PB. Dat houdt het overzichtelijk. Ik denk dat we nu wel kunnen stellen dat de interesse van Lifan nog steeds levendig is, in tegenstelling wat sommigen dachten. Echter, met alleen Lifan als klant zijn we er nog niet. Er zullen er meer moeten volgen, pas dan stap ik weer in.

    quote:
    Antonov: Chinees project uitgebreid met tweede type voertuig
    7 september 2010, 9:02 uur | DJ

    AMSTERDAM (Dow Jones)--Antonov plc meldt dinsdag dat de Chinese autofabrikant LIFAN het bedrijf heeft gevraagd een tweede TX-6 transmissie in een ander type voertuig van LIFAN in te bouwen.

    Het project om een TX-6 B-sample in de LIFAN 620 in te bouwen is op dit moment in volle gang en het voertuig zal de komende maanden worden afgeleverd in China, meldt Antonov.

    De transmissie zal daarnaast worden ingebouwd in een tweede model van LIFAN; een 1,8 liter SUV. Dit project is gepland voor begin 2011, aldus de ontwikkelaar van versnellingsbakken.
    Sample hier en sample daar....volgens mij heeft A. 1 of 2 versnellingsbakken (ooit eens gemaakt) en die gaat dan weer eens van het ene testvoertuig naar het andere testvoertuig met een kleine verandering...Als je na zoveel jaren nog niet eens een werkend en geaccepteerd schakebakje hebt, waar hebben we het nu over! Over een paar jaar is er geen schakelbakje meer nodig.
  7. [verwijderd] 7 september 2010 18:03
    Klopt, maar niet op de SUV markt. Of kan jij een Q7 vinden met 1,8 liter?

    Overigens is de SUV niet te vinden op de Lifan site????

    Gr. Q
    quote:

    Pokerface schreef:

    Inhoud zegt tegenwoordig niet alles meer. Misschien is hij twin charged. Fabrikanten zijn tegenwoordig bezig met meer PK's halen uit kleinere motoren. Zelfs Amerika lijkt die kant op te gaan, terwijl ze daar toch altijd zeiden dat groter beter is...
  8. marblesthegame 7 september 2010 19:09
    quote:

    Silvia schreef:

    Volgens mij noemen ze dat downsizen of zo en Antonov schijnt die slag gemist te hebben met de supercharger. Maakt teveel lawaai en koeling problemen.
    Jij kan beter bij je aanrecht blijven Silvia.

  9. [verwijderd] 7 september 2010 19:39
    Kmoet zeggen, dat het logisch klinkt behalve dan de laatste zin want er zullen altijd fanaten blijven, die zeggen dat schakelen hoort bij ECHT autorijden

    quote:

    aandeeltje! schreef:

    Sample hier en sample daar....volgens mij heeft A. 1 of 2 versnellingsbakken (ooit eens gemaakt) en die gaat dan weer eens van het ene testvoertuig naar het andere testvoertuig met een kleine verandering...Als je na zoveel jaren nog niet eens een werkend en geaccepteerd schakebakje hebt, waar hebben we het nu over! Over een paar jaar is er geen schakelbakje meer nodig.
  10. [verwijderd] 7 september 2010 19:54
    quote:

    marblesthegame schreef:

    [quote=Silvia]
    Volgens mij noemen ze dat downsizen of zo en Antonov schijnt die slag gemist te hebben met de supercharger. Maakt teveel lawaai en koeling problemen.
    [/quote]

    Jij kan beter bij je aanrecht blijven Silvia.

    Hoe weet jij dat, ik houd inderdaad erg van koken.
  11. Pokerface 7 september 2010 21:27
    quote:

    Silvia schreef:

    [quote=Pokerface]
    Inhoud zegt tegenwoordig niet alles meer. Misschien is hij twin charged. Fabrikanten zijn tegenwoordig bezig met meer PK's halen uit kleinere motoren. Zelfs Amerika lijkt die kant op te gaan, terwijl ze daar toch altijd zeiden dat groter beter is...
    [/quote]

    Volgens mij noemen ze dat downsizen of zo en Antonov schijnt die slag gemist te hebben met de supercharger. Maakt teveel lawaai en koeling problemen.
    Dit ging niet over de supercharger van Antonov...
  12. [verwijderd] 8 september 2010 07:46
    Plaatjes kan ik ook wel van vinden de Lifan SUV. Ik vind het raar dat je "vlaggenschip" niet op je eigen site staat.

    quote:

    Pb 7 September 2010 schreef:

    7 September 2010
    Antonov plc (‘de onderneming’ of ‘Antonov’)
    LIFAN Project uitgebreid met tweede type voertuig
    De vooruitgang die gerealiseerd is met de TX-6 automatische transmissie en die in een
    presentatie met videos en fotos is getoond aan het management van de Chinese
    autofabrikant LIFAN, is door LIFAN bevestigd en op waarde geschat.
    Het project om een TX-6 B-sample in de LIFAN 620 in te bouwen is op dit moment in volle
    gang en het voertuig zal de komende maanden worden afgeleverd in China.
    LIFAN heeft Antonov nu gevraagd een tweede TX-6 transmissie, bij voorkeur overwegend
    opgebouwd uit componenten die van de uiteindelijke (Chinese) toeleveranciers afkomstig
    zijn, in een ander LIFAN voertuigtype, een 1,8 liter SUV, waarvoor de TX-6 nu eveneens
    wordt beschouwd als een passende oplossing, in te bouwen. Dit project is gepland voor
    begin 2011, wanneer de Chinese componenten beschikbaar zijn, wat zal leiden tot C-sample
    niveau.
    Voor verdere informatie:
    Dr Jos E. Haag, Executive
    Chairman
    Antonov plc
    +44 1926 455 800
    +31 651 561 767
    Company’s website: www.antonovplc.com


    Overigens heb ik wel een idee waar die 7x700K ingepompt wordt. De uitspraak van mij dat de melding dat de B-sample gereed was een politiek melding was van Antonov, lijkt ook te kloppen. Ook mijn uitspraak van een halfjaar vertraging gaat denk ik uitkomen.

    Vindt Lifan de TX6 te duur? Hoe kan je iets beoordelen van video's? Ruim een jaar na de Lifan deal nog steeds niets ingebouwd in een Lifan?

    Wat vinden jullie van de koers als reactie op dit bericht?

    Gr. Q
  13. [verwijderd] 8 september 2010 08:02
    Queen, de koers kun je zelf zien .. doet niets..
    het bericht vind ik wel ok maar zoals altijd duurt het eeuwig.. dus maar weer afwachten.. en anders pech centen weg..
    grtz w.j.
  14. [verwijderd] 8 september 2010 09:46
    quote:

    cadillac-albir schreef:

    Queen, de koers kun je zelf zien .. doet niets..
    het bericht vind ik wel ok maar zoals altijd duurt het eeuwig.. dus maar weer afwachten.. en anders pech centen weg..
    grtz w.j.
    Ze maken zich drukker om jou centen,dan je zelf.
    Je blijft lachen hier.
    Baschers-kortelontjes-aliasboeven wat hangt hier allemaal niet rond en waarvoor.
    Van mij een AB,voor je leuke antwoorden.
    gr m.c
  15. [verwijderd] 8 september 2010 09:58
    quote:

    QueenB schreef:

    Plaatjes kan ik ook wel van vinden de Lifan SUV. Ik vind het raar dat je "vlaggenschip" niet op je eigen site staat.

    [quote=Pb 7 September 2010]
    7 September 2010
    Antonov plc (‘de onderneming’ of ‘Antonov’)
    LIFAN Project uitgebreid met tweede type voertuig
    De vooruitgang die gerealiseerd is met de TX-6 automatische transmissie en die in een
    presentatie met videos en fotos is getoond aan het management van de Chinese
    autofabrikant LIFAN, is door LIFAN bevestigd en op waarde geschat.
    Het project om een TX-6 B-sample in de LIFAN 620 in te bouwen is op dit moment in volle
    gang en het voertuig zal de komende maanden worden afgeleverd in China.
    LIFAN heeft Antonov nu gevraagd een tweede TX-6 transmissie, bij voorkeur overwegend
    opgebouwd uit componenten die van de uiteindelijke (Chinese) toeleveranciers afkomstig
    zijn, in een ander LIFAN voertuigtype, een 1,8 liter SUV, waarvoor de TX-6 nu eveneens
    wordt beschouwd als een passende oplossing, in te bouwen. Dit project is gepland voor
    begin 2011, wanneer de Chinese componenten beschikbaar zijn, wat zal leiden tot C-sample
    niveau.
    Voor verdere informatie:
    Dr Jos E. Haag, Executive
    Chairman
    Antonov plc
    +44 1926 455 800
    +31 651 561 767
    Company’s website: www.antonovplc.com
    [/quote]

    Overigens heb ik wel een idee waar die 7x700K ingepompt wordt. De uitspraak van mij dat de melding dat de B-sample gereed was een politiek melding was van Antonov, lijkt ook te kloppen. Ook mijn uitspraak van een halfjaar vertraging gaat denk ik uitkomen.

    Vindt Lifan de TX6 te duur? Hoe kan je iets beoordelen van video's? Ruim een jaar na de Lifan deal nog steeds niets ingebouwd in een Lifan?

    Wat vinden jullie van de koers als reactie op dit bericht?

    Gr. Q
    QueenB,

    nou moet ik bekennen dat je de laatstedagen redelijk tot een goede bijdrage bent gekomen. Wel wat veel verkeerde denkbeelden van jou kant, maaaar dat neem ik je niet kwalijk. jij begrijpt vastwel waarom?

    helaas met je laatste vraag hierboven, geef je weer iets van je werkelijke intensie hier bloot!
    beetje jammer !!

    IQH20
  16. [verwijderd] 8 september 2010 10:07
    Wat vinden jullie van de koers als reactie op dit bericht?

    De koers mag niet omhoog maar moet omlaag ter voorbereiding op de mega conversie van € 4.900.000 tegen 10 cent. (januari 2011)

    Je ziet de heer Ritskes ook met 1.100.000 aandelen schuiven in de bied, hij moet ze gewoon kwijt anders kan hij de komende maanden het geld niet ophoesten, vandaar de waarschuwing in de halfjaarcijfers?
113 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beleggen.nl

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 466 7.011
AB InBev 2 5.495
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.582 51.466
ABO-Group 1 22
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.132
Accentis 2 264
Accsys Technologies 23 10.569
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 188
ADMA Biologics 1 34
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 14 17.710
Aedifica 3 902
Aegon 3.258 322.683
AFC Ajax 538 7.087
Affimed NV 2 6.289
ageas 5.844 109.887
Agfa-Gevaert 14 2.048
Ahold 3.538 74.328
Air France - KLM 1.025 35.017
AIRBUS 1 11
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 467 13.036
Alfen 16 24.647
Allfunds Group 4 1.469
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.251
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 405
Altice 106 51.198
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.486 114.819
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.836 242.861
AMG 971 133.181
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 305 6.687
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 489
Antonov 22.632 153.605
Aperam 92 14.965
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 381
Arcadis 252 8.763
Arcelor Mittal 2.033 320.635
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 286
arGEN-X 17 10.288
Aroundtown SA 1 219
Arrowhead Research 5 9.727
Ascencio 1 26
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.108 39.087
ASML 1.766 106.336
ASR Nederland 21 4.452
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 484
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 32 13.647
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 64
Azerion 7 3.392