Beleggen.nl Markt MonitorMarkt Monitor
Aandeel

Pharming Group NL0010391025

Laatste koers (eur)

0,845
  • Verschil

    +0,003 +0,36%
  • Volume

    181.185 Gem. (3M) 5,4M
  • Bied

    0,844  
  • Laat

    0,846  
+ In watchlist

Maandag 7 juli 2014

582 Posts
Pagina: «« 1 ... 17 18 19 20 21 ... 30 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. ataturk 7 juli 2014 14:29
    Amerika is 1 dag dicht geweest en heel de wereld beurzen hebben de richting verloren geduld nog 1 uurtje,de grootste Kudde dieren van de aarde Mensen
  2. [verwijderd] 7 juli 2014 14:31
    Het is erg vreemd dat het aandeel daalt voor deze belangrijke keuringsdatum van 16 juli. Vooral als we kijken naar het verleden, februari enzo. Toen knalde het omhoog.. dus iedereen (inclusief ik) verwachtte 80cent of hoger. In plaats daarvan kwakkelen we rond de 50cent. Misschien zijn de verwachtingen te hoog. misschien gaat het aandeel na een eventuele goedkeuring tot maximaal 60 cent.. en daarna weer lager.. of misschien ook niet. Niemand weet het.
  3. WijHetVolk 7 juli 2014 14:32
    quote:

    Rooster2 schreef op 7 juli 2014 14:28:

    [...]
    BAM is 20% lager geopend. Gedurende dag waren de schommelingen nog helemaal niet zo bizar. Geen freeze iig.
    Daar zat ik eerlijk gezegd naar te zoeken. Tijdens beursopeningstijden wel een freeze mogelijk, maar wat er voorbeurs of nabeurs mogelijk is, is me niet duidelijk
  4. ataturk 7 juli 2014 14:33
    Wat een dag imtech bijna 8% omlaag Bam bijna 25% omlaag jeetjes enigste goed PostNL met 15% omhhoog ,nauw hopelijk maken we met pharming ook zo iets mee :-)
  5. [verwijderd] 7 juli 2014 14:36
    quote:

    ataturk schreef op 7 juli 2014 14:33:

    Wat een dag imtech bijna 8% omlaag Bam bijna 25% omlaag jeetjes enigste goed PostNL met 15% omhhoog ,nauw hopelijk maken we met pharming ook zo iets mee :-)
    Je bent weer ingestapt?
  6. Sentiment 7 juli 2014 14:37
    quote:

    Shoryuken schreef op 7 juli 2014 14:31:

    Het is erg vreemd dat het aandeel daalt voor deze belangrijke keuringsdatum van 16 juli. Vooral als we kijken naar het verleden, februari enzo. Toen knalde het omhoog.. dus iedereen (inclusief ik) verwachtte 80cent of hoger. In plaats daarvan kwakkelen we rond de 50cent. Misschien zijn de verwachtingen te hoog. misschien gaat het aandeel na een eventuele goedkeuring tot maximaal 60 cent.. en daarna weer lager.. of misschien ook niet. Niemand weet het.
    waarom 60c, misschien is dit nog niet eens zo'n gekke prijs.....!
    Door het geschreeuw dat het aandeel naar de 80 cent gaat, zitten velen nu met een roze bril op, te hopen dat het zo snel mogelijk boven de 60 komt (om dan massaal te verkopen)
  7. ataturk 7 juli 2014 14:42
    quote:

    JaneJungle schreef op 7 juli 2014 14:36:

    [...]

    Je bent weer ingestapt?
    Ach ja instappen en uitstappen is geen punt zolang het nog geen sneltrein is met een gekke franse conducteur die zit te bellen en niet oplet in de bochten :-)
  8. dader 7 juli 2014 14:44
    quote:

    Sentiment schreef op 7 juli 2014 14:37:

    [...]waarom 60c, misschien is dit nog niet eens zo'n gekke prijs.....!
    Door het geschreeuw dat het aandeel naar de 80 cent gaat, zitten velen nu met een roze bril op, te hopen dat het zo snel mogelijk boven de 60 komt (om dan massaal te verkopen)
    zo is het boven de 0,60 gaan een hoop verkopen ,de helft van mij restant gaat zo wie zo weg ( vaandag 1/2 verkocht tegn 0,525 tegen inkoop prijs )
  9. bollewieter 7 juli 2014 14:46
    quote:

    MADNESS schreef op 7 juli 2014 14:19:

    [...]
    Wat is dat allemaal met die storingen in Nederland. In het vredige België hebben we daar geen last van...
    madness wie is je broker
  10. WijHetVolk 7 juli 2014 14:50
    quote:

    Euromast schreef op 7 juli 2014 14:44:

    Een conducteur zit in de regel niet achter het stuur. Ataturk.
    Wie dat bij jou is, is mij ook een vraag.....
    Hij zegt ook niet dat de conducteur (letterlijk) achter het stuur zit. Maar het zou pas echt vreemd zijn als de conducteur zich vóór het stuur bevond
  11. [verwijderd] 7 juli 2014 14:52
    Waarom zou een conducteur moeten opletten in de bochten dan? Dat ie niet iemand in zijn oor knipt? Lijkt me alleen relevant voor degene achter het stuur. De machinist....
  12. [verwijderd] 7 juli 2014 14:55
    Guus Geluk is de eeuwige rivaal van Donald Duck. Omdat Guus' beide ouders erg veel geluk hadden is hijzelf ook een verschrikkelijke bofkont. Alles zit hem mee: hij zit nu in Bam,Pharming heeft hij verlaten.Misschien gaat hij straks nog een plukje Imtech kopen.Waar is Mr John eigenlijk en moneymaker????O ja,die kopen precies over een half uurtje.
  13. WijHetVolk 7 juli 2014 15:01
    quote:

    Euromast schreef op 7 juli 2014 14:52:

    Waarom zou een conducteur moeten opletten in de bochten dan? Dat ie niet iemand in zijn oor knipt? Lijkt me alleen relevant voor degene achter het stuur. De machinist....
    A) In een sneltrein of trein of tram heb je geen stuur.
    B) Zijdelingse krachten in bochten zijn te verwaarlozen. Gezien de massa/snelheid + verplichte rijsnelheden daarop.
    C) Trek je de conclusie dat een conducteur een trein bestuurt, iets wat Atta niet schrijft
    D) Atta trekt meerdere conclusies die door meerdere reaguurders in twijfel getrokken worden, Het was ook meer sarcastisch t.o.v. Atta bedoelt :-)
  14. [verwijderd] 7 juli 2014 15:02
    quote:

    RON737 schreef op 7 juli 2014 14:55:

    Guus Geluk is de eeuwige rivaal van Donald Duck. Omdat Guus' beide ouders erg veel geluk hadden is hijzelf ook een verschrikkelijke bofkont. Alles zit hem mee: hij zit nu in Bam,Pharming heeft hij verlaten.Misschien gaat hij straks nog een plukje Imtech kopen.Waar is Mr John eigenlijk en moneymaker????O ja,die kopen precies over een half uurtje.
    goede middag,ron ik kom net binnen,
    en ga er weer eens goed voor zitten.
  15. [verwijderd] 7 juli 2014 15:07
    quote:

    mr john schreef op 7 juli 2014 15:02:

    [...]
    goede middag,ron ik kom net binnen,
    en ga er weer eens goed voor zitten.

    Gelukkig John,geen familie omstandigheden.Kijk uit,als je begrijpt wat ik bedoel.
  16. [verwijderd] 7 juli 2014 15:13
    quote:

    WijHetVolk schreef op 7 juli 2014 15:01:

    [...]
    B) Zijdelingse krachten in bochten zijn te verwaarlozen. Gezien de massa/snelheid + verplichte rijsnelheden daarop.
    Nooit in een trein gezeten die over een wissel rijdt?
582 Posts
Pagina: «« 1 ... 17 18 19 20 21 ... 30 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beleggen.nl

Al abonnee? Log in